Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Δεν κρατιέμαι

Πριν απο ένα μήνα έγραφα όλα όσα γράφουν σήμερα οι άλλοι για τον "προπονητή". Τότε ήμουν άσχετος και βλάξ και δεχόμουν επιθέσεις. Τώρα που ο κύριος αυτός τα έχει κάνει μπαχαλο οι μεν σώπασαν ενω οι άλλοι που τότε ποιούσαν την  νήσσαν καθώς είχαν φροντίσει να ρώτησουν και να  μάθουν ξαναθυμήθηκαν τον Λίνεν. Είναι αλήθεια ότι ρώτησα και εγω και έμαθα και τώρα ξέρω πολλά περισσότερα για το θλιβερό παρασκήνιο εκείνης της ιστορίας.  
Ξαναγυρίζοντας στο μπαγλαμαδάκι μου θυμήθηκα τον Μουφλουζέλη που τραγουδούσε:

Εγω δεν έχω πάει στο σχολείο
και δεν έχω μάθει γράμματα πολλά
ξέρω όμως ότι ένα και ένα κάνουν δύο
και πως τα φωνήεντα είναι επτά

Κι εγω προπονητής δεν είμαι αλλά  τα στοιχειώδη της μπαλας τα ξέρω και επειδή δεν έχω συμφέροντα πουθενά και με κανένα μπορούσα ελεύθερα να τα γράφω.