Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Σμύρνη1890

Ξεκίνησε η σελίδα της εταιρείας Σμύρνη1890 (http://www.smyrni1890.gr/).

Δείτε  λοιπόν πως εξελίσσεται ο Πανιώνιος. Μετράω 6 θυγατρικές της Σμύρνης1890.Τώρα κατάλαβα πολλά για τις τελευταίες μέρες.Πηγαίντε στην σελίδα της ΠΑΕ μέσα στη σελίδα της Σμύρνης και ανοίξτε την παρουσίαση που θα γίνει στη ΓΣ της Δευτέρας. Στην τελευταία σελίδα της παρουσίασης γράφει στους στόχους και στην στρατηγική: Μείωση των παικτών από 48 σε 27 και στήσιμο τους με βάση το 4-4-2. Και μετά έφταιγα εγω που τα έλεγα.


Είχε δίκιο ο Μήτσος. Από την ιδέα του Πανιωνίου δεν μένει τίποτα μέσα σε αυτόν τον όμιλο των ΑΕ. Ποια η θέση μου λοιπόν εμένα του ρομαντικού, του φίλου του ποδοσφαίρου; Η θεση μου κανονικά είναι στον καναπέ του σπιτιού μου μακριά από όλο αυτό τον συρφερτό των ΑΕ. Επειδή όμως αυτή η φανέλα είναι μεγάλο μέρος της ζωής μου από το 1965 που θυμάμαι τον εαυτό μου σε αυτό το γήπεδο θα συνεχίσω να βρίσκομαι στις εξέδρες του.  Αλλά δεν αξίζει να ξοδεύει κανείς έστω και ένα δευτερόλεπτο από τον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο του. Λυπάμαι για όλο αυτό το χρόνο που ξόδεψα τους τελευταίαους 12.5 μήνες. Εύχομαι στον όμιλο του κου Τσακίρη καλές δουλειές (να μη δουλευόμαστε κιόλας αφού ο Πανιώνιος πια είναι μια θυγατρική της μητρικής Σμύρνης),  αλλά το μπλόγκ κλείνει.

Ευχαριστώ όλους όσους καλόπιστα ή κακόπιστα ανταλλάξαμε σχόλια όλο αυτό το χρόνο (εκτός από τον brfunatic και τον Makis για διαφορετικούς λόγους τον καθένα ).

Σας αφήνω με μια ατακα από τη Λόλα και ένα τραγούδι του Περιστέρη που τραγουδήθηκε από το μεγάλο Μάρκο.

Κούρκουλος: "Γιατί Μαύρε";
Καλογήρου:"Είναι πολλά τα λεφτά Άρη". Από την ταινία Λόλα.

Το πορτοφόλι λοιπόν:
http://www.youtube.com/watch?v=tzW4Ye_kTN0&feature=related

pgss1890 τέλος, συνεχίζω στην καθημερινή ζωή μου