Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Πειθαρχία

Δεν ξερω τι είπαν οι πάικτες στην ταβέρνα και πόσο έθαψαν τον Ρεκόμπα και εξύψωσαν τον Φερέρα αλλά εγώ αυτό που βλέπω είναι μια ομάδα στην οποία η πειθαρχία σιγα σιγα πάει περίπατο.

Χτες έβλεπα παίκτες να ουρλιάζουν στον διαιτητή (Τζαβέλας πρώτο ημίχρονο και Ριέρα δεύτερο), έβλεπα τον αρχηγό Μανιάτη να διαμαρτύρεται πολύ έντονα είδα και στο τέλος να περικυκλωνουν τον διατητή. Η δουλειά τους είναι να πάιζουν μπάλα και όχι να διαμαρτύρονται. Κάποιος πρέπει να τους το πει και αν δεν μπορεί να τους το πει ο Φερέρα ας τους το πει ο Μάντζιος ή ο Τσακίρης. Τι βιολί ήταν αυτό χτες;

Όμως είδα και αγωνιστική απειθαρχία. Ο Ριέρα δεν μάρκαρε στο τέλος τον μπακ που κατέβαινε, είδα ατομικές προσπάθειες που δεν έπρεπε να γίνουν, είδα γενικά πολύ ανησυχητικά σημάδια. Δεν ξερω πως είναι τα αποδυτήρια μέσα αλλά η ομάδα θα πρέπει να υπακούει στους κανόνες. 

Υ.Γ. Αποφάσισα να γράφω σπάνια σχόλια στα άλλα μπλόγκς. Ο λόγος είναι ότι τώρα που όλοι έγιναν μια παρέα όπως έγραψε ο Διόγος ποιος είμαι εγώ που θα τους τη χαλάσω;

5 σχόλια:

  1. Ανθρωπε μου δεν ξέρω αλλά πρέπει να τραβας μεγάλο ζόρι με μένα. Ειλικρινά στο λεω. Αν σου έχω κάνει κάτι, επι του προσωπικού, θα ήθελα να το μάθω. Δεν χρωστάω χρήματα σε κανέναν. Δεν έχω κάνει κακό σε κανένα. Τι ζόρι τραβάς λοιπόν;

    Ο Πανιώνιος είναι το αλάτι, το πιπερι & η ζάχαρη στη ζωή μας. Εχουμε τα προβλήματα μας, έχουμε τα παιδιά μας, αγαπάμε τον Πανιώνιο, γράφουμε και λέμε διάφορα. Διαφωνούμε. Βλέπουμε τα πράγματα διαφοερτικά. αλλα ως ένα σημείο. Δεν είμαστε εχθροι. Εκτός και αν εσύ πιστεύεις ότι είμαστε...

    Εσύ τι ζόρι τραβάς με τη παρέα; Τι θα έπρεπε να είμαστε εχθροί και να δερνόμαστε μεταξύ μας επειδή εγώ θεωρώ καλό τον Φερέρα και ο "άλφα" όχι; Είναι δυνταόν ανθρωπέ μου;

    Στο ξαναγραφω ποιος σε ανακήρυξε αντικειμνεικό κριτή του Πανιωνιου; Ποιος σου εχει πει ότι κατέχεις την πάσα αλήθεια; Πες μας για να μάθουμε.

    Κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου προφανώς γιατί κάτι εχεις να κρύψεις...

    Αυτά και πολύ ασχολήθηκα μαζί σου...

    Μάκης

    Υ.Γ. Πως και δεν ξέρεις τι είπαν οι παίκτες στη ταβέρνα και πόσο έθαψαν τον Ρεκόμπα. Εσύ τα ξέρεις όλα. Ετσι δεν είναι;

    Υ.Γ. 2: Πιστεύω ότι στεναχωρήθηκες πολύ που χάσαμε από τη καβάλα. Τόσο πολύ που... φαίνεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Μάκη τι είπα για σενα; Ειπα ότι γίνατε μια παρέα και εγω δε θέλω να σας τη χαλάω. Πρέπει με το ζόρι να συμμετέχω; ΔΕΝ ΘΕΛΩ. Μην βλέπεις φαντάσματα.Και μην είσαι τόσο επιθετικός. Δεν ζητάω τη δική σου αποδοχή όπως δεν με ενδιαφέρει και η παρέα. Εχω τους φίλους μου και τις παρέες μου. Και στο τελος τελος άσε και μια φορά να απαντήσουν εκείνοι στους οποίους αναφέρεται. Τι είσαι εσυ; Ο συνήγορος των πάντων;

    Οσο για τους πάικτες το εγραψε καποιος στο μπλόγκ του br. Διάβασε τα σχόλια και θα το βρεις. Αμα πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απάντησα επειδή μόνο το δικό μου όνομα αναφέρθηκε. Εγω βλέπω φαντάσματα; Εσύ κρύβεσαι! Δεν είναι θέμα αποδοχής. Είναι ότι εγώ (και όλοι οι Πανιώνιοι εκτός από σένα...) θεωρώ όλους τους συνΠανιώνιους φίλους. Με την έννοια ότι ανήκουμε στην Πανιώνια οικογένεια. Εσύ έχεις κάποιο λόγο που δεν θες να μας γνωρίσεις. Αντίθετα κανένας μας και ιδιαίτερα εγώ (γιατί μάλλον εγώ ήμουν το εμπόδιο) δεν είχαμε πρόβλημα να σε γνωρίσουμε. Το να πιεις ένα κρασί με έναν Πανιώνιο που μπορεί να κάθεσαι δίπλα δίπλα στην εξέδρα δεν είναι κακό. Τώρα γιατί το έκανες θέμα και μάλιστα έκραξες τους υπόλοιπους δεν μπορω να το καταλάβω. Κάποιο σοβαρό (;) λόγο θα έχεις...

    Αυτά και σου υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να ξαναγράψω σχόλιο, παρά μόνο όταν θα αναφέρεσαι επώνυμα σε μένα...

    γεια χαρα

    Μάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι Μάκη δεν είμαστε όλοι μια οικογένεια. Εγω δεν δέχομαι να είμαι στην ίδια οικογένεια με αρκετούς ... (καταλαβαίνεις φαντάζομαι). Και δεν με απασχολεί τι νομίζεις εσύ. Εγω αυτό που θέλω και ρώτα και τον παρέα σου (ο φίλος στα κυπριακά) είναι η αλήθεια.Οχι άλλη αλήθεια σημερα και άλλη αύριο όπως ζήσαμε τον ενάμιση τελευταίο χρόνο επι Λίνεν. Οχι άλλη αλήθεια σήμερα και άλλη αλήθεια αύριο όπως ζήσαμε με τον Ρεκόμπα. Οχι άλλη αλήθεια σήμερα και άλλη αλήθεια άυριο όπως θα ζήσουμε αύριο με τον Φερέρα. Μια αλήθεια θέλουμε. Μπορείτε να το καταλάβετε αυτό; Οταν λοιπόν προσφερθεί αυτή η μια αληθεια θα κλείσει και αυτό το ιστολόγιο γιατί δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.

    Εγω δεν θα κάνω ποτέ λογοκρισία σε κάποιον γιατί είναι έξω από την ιδεολογία μου. Αν μπορείς να γράφεις πολιτισμένα εγω δεν θα σε κόψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α και κάτι άλλο. Εγω δημοσίευα κοινά κείμενα με τα άλλα μπλόγκς εγώ συνεπώς μπορώ να πω κάτι στους άλλους. Εσύ κύριε Διόγο τότε μας εκραζες από την εφημερίδα σου αλλά και από το μπλόγκ σου.

    Εγω λοιπόν που δημοσίευα κοινά κείμενα μπορώ να τους πω και σε σένα δεν πέφτει λόγος ότι δεν θα ξαναγίνει αυτό γιατί ακόμα και στη σελίδα των Παραλιμνιωτών που μπήκα για να υποστηρίξω την ιδέα τους με πιέσανε για να έρθω στο φαί σας. Δεν γουστάρω πια ούτε να δημοσιεύω ούτε και να σχολιάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.