Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

O Ασχετος και ο Βλάξ

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα τα προσθέσω στη συλλογή μου με τα επίθετα που κατά καιρούς μου έχουν προσάψει.

Δυστυχώς η αλήθεια πονάει. Και δυστυχώς η αλήθεια είναι μία.

Ερώτηση λοιπόν: Ο άσχετος και ο βλάξ έχει δικαίωμα να έχει γνώμη;
Ερώτηση: Αν παρεπιπτόντως αποκτήσει γνώμη έχει δικαίωμα να την εκφράζει;
Ακόμα και αν είναι διαφορετική από τη δική σας; Η μπορεί μόνο "για το καλό της ομάδας" να συμφωνεί πάντα μαζί σας;

Εγω έχω γνώμη. Την απόκτησα βλέποντας την ομάδα. Δεν θα την αλλάξω επειδή ξαφνικά άρχισαν οι αφημερίδες να γράφουν τι προπονηταράς είναι ο Φερερα. Τα ίδια γράφανε και για τον Λίνεν και μετά άλλαξαν ρότα. Απλά εγώ  προλαβαίνω τις εφημερίδες για κατι μήνες. Το ζήσαμε με τον Μπουμπένκο, με τον Λίνεν, προφανώς το ίδιο θα ζήσουμε και με το Φερερα.  Δεν θα μου υπαγορεύσει κανένας ποια θα είναι η γνώμη μου για τον Φερέρα. Ο άνθρωπος κατά τη γνώμη μου δεν κάνει.

Υ.Γ. Κύριε Διόγο το έπιασα το υπονοούμενο περί αγωγών (αλλιώς γιατί να κινηθεί η υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος σε βάρος μου). Με φαντάζομαι στο κελί να μου φωνάζουν: Μολόγα ρε, ο Φερέρα είναι προπονηταράς. Και εγώ να τραγουδάω τον ύμνο του Πανιωνίου και να αντιστέκομαι. Πάντως εκπλήσσσομαι.  Α και κάποιος στο φόρουμ με χαρακτήριζε γραφικό. Μήπως έχετε καμία ιδέα γιατί τώρα μου κάνει την ιδιαίτερη τιμή να γράφει σχόλια στο μπλόγκ μου;

9 σχόλια:

  1. οχι βρε άνθρωπε τιο αγωγές; Είναι δυνατόν; Τι γράφεις; Απλά σου είπα ότι είναι εύκολο να μαθευτούν τα στοιχεία σου. και δεν χρειαζεται να γίνει αγωγή. Απλά πράγματα. Μην σπεκουλάρεις τόσο πολύ ήμαρτον πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κάτι για την... αλήθεια! Εσύ υποστηρίζεις ότι ο Φερέρα δεν κάνει. Αυτό εσύ το αποκαλείς αλήθεια. Ομως η πραγματικότητα δλδ η εικόνα της ομάδα και η βαθμολογική της θέση αποδεικνύει το αντίθετο. Γιατί οΦερέρα "μιλαέι" με χειροπιαστα γεγονότα (νίκες & καλές εμφανίσεις) και εσύ αποκαλείς αλήθειες προσωπικά σου παραληρήματα.
    Πες μου τωρα ποιος είναι ο Ασχετος και ποιος ο βλαξ; Μμπορεί να είναι και το ίδιο πρόσωπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή ήταν διαφορετική η εικόνα επί Λίνεν δυο χρονιές που δεν έκανε; Απαντήσεις στα ερωτήματα δεν πήρα.

    Κύριε Διόγο αφού σε 6 μήνες οι αφημερίδες θα βγάζουν και τον Φερερα άχρηστο, γιατί να το καθυστερούμε; Χαλάμε και φαιά ουσία; Εγω βαριέμαι λοιπόν να κάνω τη διαδρομή. Αφού ξέρω το τέλος πάω κατευθείας εκεί. Δίκιο δεν έχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α και το άσχετος και βλαξ δεν είναι δικά μου. Είναι τιμητικά επίθετα που μου τα απένειμαν στο προηγούμενο κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κύριε Διόγο πριν ξαναγράψεις απάντησε στα ερωτήματα αλλιώς θα στο σβήσω το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στρααααατααααα στρααααατουυυυυυυυλααααααααααααα
    Στρααααατααααα στρααααατουυυυυυυυλααααααααααααα
    Στρααααατααααα στρααααατουυυυυυυυλααααααααααααα

    Και επειδή ακόμα μπορεί να μην τα ξεχωρίζεις:
    ρώτηση λοιπόν: Ο άσχετος και ο βλάξ έχει δικαίωμα να έχει γνώμη;
    Ερώτηση: Αν παρεπιπτόντως αποκτήσει γνώμη έχει δικαίωμα να την εκφράζει;
    Ακόμα και αν είναι διαφορετική από τη δική σας; Η μπορεί μόνο "για το καλό της ομάδας" να συμφωνεί πάντα μαζί σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η απάντηση:

    1) ΝΑΙ
    2) ΝΑΙ
    3) ΝΑΙ
    4) ΟΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τότε και με την άδεια σου το φωνάζω:

    Ο ΦΕΡΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.