Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Επιλογή

Όταν αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog είχα δύο επιλογές μπροστά μου. Η πρώτη ήταν να ανακοινώσω ποιος είμαι ή να αφήσω να διαρρεύσει ποιος είμαι. Όμως αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα να μπω και εγώ στο σύνολο όλων αυτών των ανθρώπων που τριγυρίζουν την ΠΑΕ και που στο τέλος πολλοί από αυτούς συνδέονται επαγγελματικά μαζί της. Μια τέτοια κατάσταση θα ήταν σαν μια αγχόνη στο λαιμό μου καθώς δεν θα μου επέτρεπε να γράψω αυτά που νοιώθω. Και αυτό γιατί θα άκουγα ιστορίες του στύλ "έλα μωρέ το κάνεις για τον τάδε σκοπό". Ένα σκοπό που θα υπήρχε μόνο στο κεφάλι αυτού που θα το έγραφε. Απόφάσισα λοιπόν την απόλυτη ανωνυμία. Δεν έχω πει σε κανένα ποιος είμαι. Γράφω ότι νομίζω προσπαθώντας να είμαι όσο μπορώ πιο αντικειμενικός και πιο δίκαιος. Προσπαθώ να μην προσβάλω κανένα. Προφανώς αυτή η στάση που είναι έξω από τη λογική κάποιων τους έχει ενοχλήσει. Συγκεκριμένα ενοχλούν τα εξής:

Ενοχλεί:

α) ότι μη γνωρίζοντας κάποιοι ποιος είμαι δεν μπορούν να με μπλέξουν στα παιγνίδια τους. Ήδη κάποιος μου είπε ότι είμαι με την άλλη πλευρά. Και μετά βέβαια κατάλαβε το λάθος του και το πήρε πίσω. Ακόμα δεν έχω μάθει ποια είναι η μια πλευρά και ποια η άλλη. Το πιο εύκολο πράγμα είναι να κολάμε ταμπέλες. Αυτός είναι Μπραμσικός ή Λινενικός ή Τσακιρικός ή κλπ. Με αυτό τον τρόπο γλυτώνεις και την ανάγκη της απάντησης γιατί του φορτώνεις τα λάθη ενός προπονητή ή ενός παράγοντα και ξεμπλέκεις. Όταν όμως δεν τον ξέρεις αναγκάζεσαι να απαντήσεις και τότε έχεις πρόβλημα. Εδώ κάποιος μου είπε ότι έχω προσωπικά με το Χούτο!!!!!!!!! Ή ότι είμαι εμπαθής με το Διόγο. Με έχεις δει ποτε κύριε Διόγο; Έχουμε μιλησει; Οχι. Τότε πως είμαι εμπαθής μαζί σου; Προφανώς και δεν είμαι. Απλά δεν συμφωνώ με αυτό που εσύ αποκαλείς ενημέρωση. Δηλαδή τι πρέπει να κάνω; Να μη μιλάω; Λογοκρισία τον 21ο αιώνα κύριε Διόγο;

β) ότι δεν αποδέχομαι τη λογική ότι μια εφημερίδα που εκδίδεται από μια εταιρεία της ΠΑΕ μπορεί να είναι αντικειμενική. Δεν είδα καμία αντικειμενικότητα και γενικά δεν είδα ούτε και σοβαρή προσπάθεια ενημέρωσης για αυτά που γινονται. Π.χ. στον χτεσινό Κόσμο για την περίπτωση του Εκρά μας λένε αυτά που ήδη ξέρουμε. Δεν μας λένε πως επιλέχτηκε ένας παίχτης που έπαιζε στην ομάδα νέων της Χαλ και σε τι είναι καλύτερος απο Αραβίδη ή Σιαλμά. Με ποια λογική ήρθε. Το αν μας κάνει μέχρι το καλοκαίρι μετά θα τον αγοράσουμε δεν μου λέει τίποτα. Αντιθέτως σε προηγούμενα τεύχη είδα άρθρα ανυπόγραφα κυρίως γεμάτα παραλογισμούς ή ακόμα και απαράδεκτες απόψεις. Δεν ξέρω πόσο οι συντάκτες της είναι ευχαριστημένοι αλλά εγώ δεν είμαι. Και δεν θα το βουλώσω επειδή αυτή η εφημερίδα αυτοονομάζαεται "Πανιώνιος Κόσμος", το οποίο όνομα είχα ψηφίσει και εγώ στη σελίδα του Διόγου όταν γινόταν η ανάλογη δημοσκόπιση.

γ) ότι χωρίς να θεωρώ τον Λίνεν τον μεγαλύτερο προπονητή (εγώ ψήφισα τον Μπράμς) αναγνωρίζω το έργο του και περισσότερο γράφω την άποψη μου, κόντρα στην επίσημη. Φαντάζομαι ότι το καλοκαίρι κάποιοι θα φορτώσουν στον Λίνεν ακόμα και της φωτιές της Ηλείας για να καλύψουν τα λάθη τους. Είναι αναμενόμενο.

δ) ότι στην ψηφοφρία εδώ αυτή τη στιγμή πρώτος έρχεται ο Λίνεν. Δεν έχει σημασία αν θα είναι πρώτος η δεύτερος αλλά ότι ένα ποσοστό του κόσμου τον αποδέχεται. Αυτό ενοχλει πολύ.

ε) ότι αν και διαφωνώ με κάποια ζητήματα αποδέχομαι το τεράστιο έργο του Τσακίρη και τον στηρίζω. Καταλαβαίνω την προσπάθεια που κάνει και το γεγονός πως όποιος προσπαθεί κάνει λάθη.

στ) και αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι ότι υπάρχουν και άλλοι που έχουν παρόμοιες απόψεις.

12 σχόλια:

  1. ξερεις και τι αλλο ενοχλει? οτι μετα την απομακρυνση Λινεν υπηρξε το χαος,γεγονος που δεν αφηνει το φαντασμα του Γερμανου να φυγει απο κοντα μας και που ταυτοχρονα αποκαλυπτει τη γυμνια του γαλατικου χωριου.
    Να δεχτω τα λαθη που του καταλογιζουν,δεν εχω κανενα προβλημα.Να δεχτω και οτι επρεπε να φυγει. Αλλα χωρις διαδοχη κατασταση?Ειναι σοβαρη εικονα ομαδας αυτα που εγιναν κατ'εξακολουθηση απο τοτε και ισως συνεχιζουν να γινονται?
    Αυτη η εικονα λοιπον που εχουν δωσει γινεται αντιληπτη και φυσικα αυτο ενοχλει.Και οσο ολα και ολοι ειναι υπο αμφισβητηση εντος ομαδας με αποτελεσμα ενα διαρκες μπαχαλο,τοσο ο Γερμανος θα θυμιζει αυτο που ειχαμε(η εστω νομιζαμε οτι εχουμε)και χασαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσοι δεν έχουν επαγγελματική σχέση με τον Πανιώνιο δεν δικαιούνται να έχουν άλλη άποψη παρά μόνο αυτή που γράφεται στις (ιστο)σελίδες του Πανιώνιου Κόσμου. Σκασμός λοιπόν!


    Καλή συνέχεια.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλησπέρα σε όλους,

    νομίζω πως απλά, όπως έγραψε ο εδώ οικοδεσπότης "ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από τη Νέα Σμύρνη". Η συζήτηση στο blog br-fun ήταν πολύ ενδιαφερουσα. Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω πάντως: το να καταγγέλεις την ανωνυμία του pgss1890 ή του Steve θα μπορούσα - εν δυνάμει - να το αντιληφθώ. Δεν μου φαίνεται όμως να συμβιβάζεται με την (ταυτόχρονη) πρακτικη του στυλ "θα σας πώ γιά τα σημεία και τέρατα του Λίνεν, αλλά όχι τώρα, όταν κρίνω εγώ τη στιγμή ως κατάλληλη". Δηλαδή είναι χειρότερο να γράφεις ανώνυμα σε ένα blog από το να καταγγέλεις "λαμογιές" επωνύμως μεν, αορίστως δε και με μόνο σημείο στήριξης κάποια "μελλοντική" καταγγελία?

    Δεν ξέρω ... Έχουμε τρελλαθεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν τα λέγανε από την αρχή και μας ενημερώνανε δεν θα χρειαζόντουσαν τα blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προτίμησα να γράψω εδώ μια και ο φίλος br fun δεν θέλει και σωστά να δοθεί συνέχεια στο θέμα.Ως γνωστόν συμφωνούμε σε πολλά όμως οτι άποψη κι αν έχω για το θέμα πιστεύω πως δεν μας αρμόζουν τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις,ούτε γαύροι είμαστε ούτε βάζελοι.Τα blog όπως και οι εφημερίδες είναι για να εκθέτουμε απόψεις και ο καθένας πρέπει να δέχεται την κριτική αυτών που γράφει.Ευτυχώς η δυστυχώς είμαστε λίγοι και τα λαμόγια και τα παπαγαλάκια αργά η γρήγορα εκτίθενται.Δεν σε ξέρω και δεν με νοιάζει ποιός είσαι,είσαι Πανιώνιος και με ενδιαφέρει η άποψη σου και σε αυτήν θα απαντάω.Αν πάλι κάποια στιγμή με "νευριάσεις", επειδή ούτε εγώ τρώω τις τυρόπιτες θα σε περιμένω απέναντι στο "Επιτόκιο".
    Καλημέρα
    ΥΓ.Δυστυχώς δεν μπορώ να γράψω τα ίδια και αλλού.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η έλλειψη επιχειρημάτων οδηγεί μοιραία στην «προσωπική» εξήγηση της τυρόπιτας.

    Ο BRf έχει δίκιο. Την άλλη μέρα, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μικρός φαίνεται ο μικρόκοσμός μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο λόγοι που διέκοψα το θέμα ήταν δύο: 1. μπορώ να συζητάω ώρες με κάποιον που διαφωνώ, όμως η κουβέντα είχε μετατραπεί σε προσωπική αντιπαράθεση την οποία δεν επιτρέπω, 2. επειδή όλοι μας είχαμε βγάλει τα συμπεράσματά μας γιά όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υ.γ

    Χθες βρέθηκα σε πολύ δύσκολη θέση. Έπρεπε ή να λογοκρίνω ή να δεχθώ λογοκρισία στη σελίδα μου. Δεν επιτρέπω τίποτα από τα δύο. Προτίμησα να κάνω αυτό που θα έκανε ο οποιοσδήποτε οικοδεσπότης αν δύο ή περισσότεροι καλεσμένοι του μάλωναν.
    Δεν χρειάστηκε να πάρω μέρος στην αντιπαράθεση διότι οι θέσεις μου είναι γνωστές από τα κείμενά μου. Αυτό που είναι ευχάριστο είναι ότι κάθε μέρα και ένας ακόμη φίλος διαβάζει τα Blog και καταθέτει την άποψή του, η οποία κατά...διαβολική σύμπτωση είναι ίδια με την δική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο brf έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει στο blog του. Δεν θέλω να συζητάμε την απόφαση του εδώ. Δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακριβώς γι αυτό, επειδή καθημερινά αυξάνονται οι αναγνώστες, θα έχουμε και νέα επεισόδια στο σήριαλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θέλω να πάρω μέρος στη συζήτηση.
    Δεν έχει κανένα νόημα.
    Απλά έχω μια απορία.
    Χθες ο Steve στο μπλογκ του BR ανακοίνωσε ότι "...Θα λείψω για μεγάλο διάστημα αλλά θα σας διαβάζω όσο πιο συχνά μπορώ. (Αν πάμε τελικό, μέχρι και τσάρτερ θα νοικιάσω για να είμαι παρών :))". και ξαφνικά σήμερα γράφει στο pgss1890 για το ίδιο ακριβώς θέμα. Ρε κάτι πράγματα...

    Τέλος πάντων. Αγαπητέ steve πριν εξαφανιστείς πάλι, ισχύει η πρόσκληση να μου πεις τις ύβρεις κατά πρόσωπο. Οποτε... επιστρέψεις στην... Ελλάδα!

    Μάκης Διόγος

    Υ.Γ. Συγγνώμη κύριε pgss1890 για την παρέμβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τίποτα κύριε Διόγε, εμείς οι εμπαθέστατοι είμαστε και φιλόξενοι.

    Πάντως μου άρεσε το εμπαθέστατος λέω να το κρατήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.