Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Ματς με ΠΑΟΚ

Διαβάζω ότι πρέπει να πάμε την Κυριακή στο γήπεδο, να υποστηρίξουμε την ομάδα και άλλα τέτοια κλισέ.
Εγώ δεν έχω αποφασίσει αν θα μείνω στην Αθήνα για να πάω στο γήπεδο ή θα την κάνω για το τριήμερο.

Όμως σκέφτομαι και αναρωτιέμαι: Γιατί να πάω στο γήπεδο; Για να υποστηρίξεις την ομάδα μου λενε. Εγώ θέλω να υποστηρίξω την ομάδα, θέλω να υποστηρίξω το Μάκο (που άλλοι θεωρούν πουλημένο) το Μανιάτη που άλλοι θεωρούν ότι μας εκβιάζει θέλοντας να πάει στην ΑΕΚ τον Σταματόπουλο που άλλοι τον φωνάζουν διερμηνέα κλπ. Και τι θα γίνει; Ότι γίνεται συνήθως. Θα πλακωθούμε μεταξύ μας καθώς οι "δημοκρατικών" αντιλήψεων αυτοί "φίλαθλοι"ως συνήθως δεν θα ανέχονται άλλη γνώμη. Το έργο το έχουμε δει πολλές φορές. Και τελικά το αποτέλεσμα είναι ή να τσακωθώ ( θα σηκωθούν και κανα δυο ψευτόμαγκες που θα φωνάξουν κατσε ρε κάτω τι ψάχνεις με τον πουλήμένο) ή να βγάλω το σκασμό και να ακούω να βρίζουν τους παίκτες ή τον προπονητή της ομάδας που πήγα να υποστηρίξω (ιδίως αν το ματς στραβώσει σε καποιο σημείο). Η τέλεια κυριακάτικη διασκέδαση, ιδίως αν έχεις και τα παιδιά μαζί σου.

Αυτές οι σκέψεις αφιερωμένες σε όλους αυτούς που διαφώνησαν (εκπροσώπους συνδέσμων ή μη) με την πολύ ήπια κατά τη γνώμη μου ανακοίνωση της ΠΑΕ μετά τους προπηλακισμούς.

5 σχόλια:

  1. Μου φαίνονται πράγματι απίστευτα αυτά που διαβάζω τον τελευταίο καιρό. Αδέρφια, ψυχραιμία και κυρίως κοντά στην ομάδα! Ο Πανιώνιος είμαστε εμείς!!! Don't you walk away...

    http://www.youtube.com/watch?v=Eqt_b-5TxoU&feature=related



    ---
    @ΠΚ
    Θα σου τηλ. σε 3 εβδομάδες περίπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στηβ, απάντησε του γρήγορα, όχι για μένα αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα μου που πηγαίνει στη 2 και τον κοροιδεύει.

    Εφημερίδα που αυτοαποκαλείται Πανιώνιος Κόσμος και ειρωνεύεται τους φιλάθλους του Πανιωνίου στο εξώφυλλο δεν έχω ματαδεί.

    Και Διόγο, δεν χρειάζεται να το πεις: Εμπαθέστατος σπήκινγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε pgss, αντιλαμβάνομαι τις ανησυχίες σου αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου σε μερικά πράγματα.Η εφημερίδα είναι μια πολύ καλή ιδέα και δίνει τη δυνατότητα σε όποιον ενδιαφέρεται να την αγοράσει και να τη διαβάσει.Αυτό όμως είναι επιλογή όταν μέχρι πρόσφατα ενας φίλαθλος του Πανιωνίου δεν είχε καμμία.Δεν θα κανω το συνήγορο του Μάκη ή οποιουδήποτε άλλου αλλα ανεξαρτήτως περιεχομένου υπάρχει και ο συμβολικός χαρακτήρας μιας τέτοιας κίνησης.Ο γιός μου γοα παράδειγμα πηγαίνει κάθε Δευτέρα με την εφημερίδα στο Γυμνάσιο που φοιτά δηλώνοντας στους άλλους γαβροβαζελοχανούμες ότι υπάρχει (μιας και είναι ο μόνος Πανιώνιος στο σχολείο του-ετσι είναι τα Β.Π.).Ο πατέρας μου από την άλλη τη διαβάζει όλη την εβδομάδα κομματάκι -κομματάκι και αισθάνεται περήφανος που είναι Πανιώνιος.
    Τώρα για το αυριανό παιχνίδι σε παρακαλώ πάρε μια απόφαση γα το τι θα κάνεις......
    Εγώ θα είμαι μέσα να δώ την ομάδα μου και να φωνάξω για αυτήν (αφού βέβαια τσακωθώ και με όλους τους γνωστούς προπονητές της εξέδρας.
    Οποιος δε θέλει ασ πάει να πετάξει αετό................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε pgss1890 δεν έχεις αίσθηση του χιούμορ καθόλου; Τόσο ξυνός είσαι; Δεν υπάρχει καμία ειρωνεία. Υπάρχει διάθεση για χιούμορ. Αλλά θα σου θυμίσω ότι από την 2 έχουν βρίζει σκαιότατα τον Μανιάτη, τον Μάκο, τον Μαϊστόροβιτς και πλαιότερα πολλούς παίκτες.

    Εμείς λοιπον φτιάξαμε το πρωτοσέλιδο με χιουμοριστική διάθεση. Τώρα εσύ είναι γνωστό ότι είσαι εμπαθής με την εφημερίδα. σου θυμίζω ότι την έχεις αποκαλέσει φυλλάδα. Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο. Φυσικά το επιχείρημα της μη ενημερωσης δεν στέκει. Γιατί εσύ θέλεις περισσότερο κουτσομπολιό παρά ενημέρωση.

    Ομως για όλα αυτά με καλύπτουν τα λόγια του Νικόλα...

    Μάκης

    Υ.Γ. Είσαι τόσο Πανιώνιος. Τόσο πονάς την ομάδα που δεν έχεις αποφασίσει αν θα πάς να αμολύσεις αετό στην εξοχή ή θα πας στο γήπεδο σε ένα κρίσιμο ματς πρωταθήματος; Ομως μετά θα έχεις εύκολη την κριτική ανάμεσα σε ταραμοσαλάτα, χταποδάκι και λαγάνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και κάτι άλλο. Δεν έχω διάθεση να είμαστε σε αντιπαράθεση. Αλλά πραγματικά τέτοια αντιπάθεια για την εφημερίδα δεν την περίμενα από έναν Πανιώνιο. Ειλικρινά...

    Μάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.