Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Απλά μαθήματα οικογενειακής οικονομίας

Στη δεκαετία του 70 κυκλοφόρησε ο δίσκος του Κελαϊδόνη με τίτλο "απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας". Εκεί υπήρχε ένα τραγούδι που ξεκίναγε ως εξής:
" Ενα κι ένα κάνουν δυό δεν θέλει δα πολύ μυαλό,
ενα και δύο κάνουν τρία σαν δεν σου φτάνουν κάν' απεργία
κλπ "

Στην περίπτωση μας τα πράγματα εξακολουθούν να είναι απλά. Ενα κι ένα κάνουν δύο.

Στην περίπτωση μου για τον Πανιώνιο και τα αθλητικά θεάματα γενικότερα μπορώ στον επόμενο χρόνο να διαθέσω οικογενειακά 700 ευρώ (αν και δεν ανήκω στη γενιά των 700 ευρώ). Είμαι λοιπόν διατεθειμένος να δώσω ενα μισό μηνιάτικο μου το χρόνο στον Πανιώνιο. Παραπάνω δεν μπορώ.

Αυτά θα πρέπει να χωρισθούν στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ, σε αθλήματα του ερασιτέχνη, σε αθλητικές εφημερίδες και σε είδη από τις μπουτίκ. Και αν δεν μου φτάνουν επειδή δεν θα μου δώσει κανένας θα κάνω απλά απεργία, δηλαδή δεν θα πάω στο γήπεδο σε κάποια παιγνίδια έτσι ώστε στο τέλος να μου φτάσουν.

Επιπλέον έχω και 2 παιδιά κάτω των 14 ετών. Είμαι ένας πατέρας λοιπόν που έχει το βίτσιο να παίρνει τα παιδιά μαζί του όταν πηγαίνει στο γήπεδο. Μέχρι πέρσι στο μπάσκετ δεν μου ζητούσαν εισητήριο για τα παιδιά ενώ στο ποδόσφαιρο πλήρωνα 5 ευρώ το καθένα για την 4. Για την 2 δεν το συζητάω. Αν πήγαινα μόνος μου θα πήγαινα στη 2, όταν όμως έχω την κόρη μου και μου ζητήσει τουαλέτα τι θα τις πω; Οχι ότι στην 4 ή στην 7 είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Συνεπώς η λύση στην οποία καταλήγω είναι η εξής:
α) Βγάζω διαρκείας στο μπάσκετ που με χρειάζεται. Η τιμή του πέρσι ήταν 210 ευρώ και κάπου εκεί θα είναι και φέτος.
β) Δεν βγάζω παιδικά διαρκείας στο ποδόσφαιρο γιατί είναι κοροϊδία. Με τη λογική ότι μέσα στη διάρκεια της χρονιάς θα δώ 9-10 (πες 10) παιγνίδια από την 4 ή την 7 και από αυτά όχι τα μεσοβδόμαδα λόγω δουλειάς θα πληρώσω 10 παιγνίδια επί 35 ευρώ (25 το δικό μου εισητήριο και 2 παιδικά των 5) 350 ευρώ.
γ) Θα πάρουμε και 2 φανέλες για τα παιδιά και άλλα είδη της μπουτίκ (ας πούμε 100 ευρώ)
δ) Περισσεύουν 40 ευρώ. Αυτά για αθλητικές εφημερίδες και διάφορα ψιλολόγια (κανένα πόλο, μπασκετ γυναικών κλπ). Αντε να βάλω και ένα 30αρι ακόμα κόβοντας τον καφέ που δεν πίνω και το τσιγάρο που δεν καπνίζω για να πληρώσω την συνδρομή μου στον ερασιτέχνη, οποτε πάπαλα αθλητικές.

Από τα παραπάνω βγαίνει ξεκάθαρα ότι με δυσκολία περισσεύουν λεφτά για συνδρομή στον ερασιτέχνη αλλά με τίποτα για αθλητικές εφημερίδες ή άλλα είδη.

Συμπέρασμα: Είμαστε λίγοι κύριε Τσακίρη, δεν μπορούμε οι ίδιοι και οι ίδιοι να ενισχύουμε όλες τις δραστηριότητες του συλλόγου. Πρέπει να πληθύνουμε, και για να πληθύνουμε πρέπει να αγκαλιάσουμε τα παιδιά και τη νεολαία. Πρέπει να φέρουμε τον κόσμο στο γήπεδο, τις οικογένειες. Πρέπει να δώσουμε κίνητρα στις οικογένειες και όχι να τις διώχνουμε με εξωφρενικές τιμές παιδικών διαρκείας. Πρέπει τα διαρκείας να προσφέρουν και κάτι περισσότερο από μια ξερή θέση γηπέδου.

Αυτή είναι η προσωπική μου απάντηση σε όλους αυτούς, ιδίως τους δημοσιογράφους που ενώ ζουν από τον Πανιώνιο ταυτόχρονα μας κακίζουν γιατί δεν αγοράζουμε διαρκείας.

6 σχόλια:

  1. σε ολα αυτα, η απαντηση της παε ειναι 25 ευρω παιδικο διαρκειας στην 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τα αντιβιοτικά για τις βρογχίτιδες ποιος τα πληρώνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η απάντηση η δική μου είναι ότι αυτό είναι πρόβλημα της ΠΑΕ. Παω στο μπάσκετ με σύγχρονο γήπεδο πολύ καλές τουαλέτες και σεβασμό στην οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην τελική ανάλυση ας μην ισχύει το παιδικό διαρκείας για τα παιχνίδια με τις ομάδες του ΠΟΚ. Είναι σίγουρο ότι πολλοί γονείς δεν θελουν να πηγαίνουν τα παιδιά τος σε αυτά τα παιχνίδια που μπορεί και να είναι επικίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κατι τελευταίο. Αν στην ΠΑΕ είναι τόσο κοντόφθαλμοι που προτιμάνε τα 200 ευρώ από ένα δικό μου διαρκείας και 2 παιδικά στη 2 από τα 350 ευρώ που θα είχε ένα οικογενειακό διαρκείας στην 4 για όλο το πρωτάθλημα εκτός των παιγνιδιών με τους 3 μεγάλους και τον ΠΑΟΚ τότε με γεια τους με χαρά τους. Γιατί για αυτά τα 11 παιγνίδια κάποιος θα δώσει 385 ευρώ για να τα δει με τα δυό παιδιά του. Δωσε του οικογενειακό με 350 για να τον δελεάσεις. Και τώρα με το ηλεκτρονικό εισητήριο είναι πολύ εύκολο να ελεγχθεί ποιος μπαινει μέσα. Και δεν δεσμεύονται θέσεις. Που λένε κάποιοι. Και κράτα τα παιγνίδια με τους μεγάλους για εισπράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρώτον,pgss έχεις ξεχάσει τις πατατοκοκακόλες των παιδιων.Δηλαδή περίπου 5 ευρώ για δύο παιδιά σε κάθε παιχνίδι μας κανουν 55,που σου λείπουν.
    Δεύτερον,είστε οπισθοδρομικοί και συντηρητικοί.Εγώ ξέρω ότι η διαφήμιση και η επικοινωνιακή πολιτική πληρώνονται.Στον Πανιώνιο του "ρομαντισμού" και της "διαφορετικότητας" δεν χωράνε παιδικά διαρκείας.Εξαιρώντας λοιπόν τα παιχνίδια που κι εσείς αναφέρετε:
    Ελεύθερη είσοδος των παιδιών κάτω των 15 ετών στις θύρες 1,2 και 3.
    Ελεύθερη είσοδος των παιδιών κάτω των 15 ετών που συνοδεύονται από κατόχους διαρκείας στις θύρες 4 και 7.
    Πόσο μπορεί αυτό να στοιχίζει στην ΠΑΕ όλη τη χρονιά;Κατά τη γνώμη μου όχι πάνω από 20000 ευρώ(πλούσια).Ποσό αμελητέο μπροστά στο ένα εκατομμύριο που λέγεται ότι διατέθηκε για διαφήμιση.Ποσό αμελητέο μπροστά στο κέρδος που θα έχει ο Πανιώνιος.Ποσό αμελητέο,τέλος πάντων,για τα δεδομένα του Τσακίρη.
    ΥΓ.Εμένα η κόρη μου πάει για τα 17,πληρώνει ολόκληρο εισιτήριο αλλά με ενδιαφέρει να βλέπω λίγο πιο γεμάτο το γήπεδο έστω κι από παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.