Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Η απάντηση του BrFunatic στην ΠΑΕ

Έλαβα αυτό το γράμμα από τον συνΠανιώνιο brfunatic και το δημοσιεύω ως έχει:

"φίλε Pgss1890
θα ήθελα να αναρτήσω μιά απάντηση στον Μόγκριτς. Επειδή το κείμενό μου είναι μεγαλύτερο απ' ότι επιτρέπει ως απάντηση η σελίδα, είναι εύκολο να μου το δημοσιεύσεις ως ανάρτηση;

Κύριε Μόγκριτς

Είναι πραγματικά μεγάλη χαρά όλων μας, να έχουμε για πρώτη φορά την αντίδραση της Π.Α.Ε Πανιώνιος σε ένα θέμα που έχουν θίξει κατ’ επανάληψη όλα τα ανεξάρτητα Πανιώνια Μπλόγκ.

Θα μου επιτρέψετε το οξύ ύφος, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν υποδηλώνει εχθρότητα για το πρόσωπό σας, αλλά αγωνία για το θέα των παιδικών εισιτηρίων διαρκείας και γενικότερα της επιστροφής των οικογενειών στο γήπεδο.

Λόγω της θέσης σας, η όποια απάντησή σας επί του θέματος θα έπρεπε να μην αποτελεί απλή εντύπωση αλλά βεβαιότητα. Και αυτό διότι είμαι απόλυτα σίγουρος ότι κατέχετε καλά το αντικείμενό σας.

Θα ξεκινήσουμε με μερικές αλήθειες. Το γήπεδο του Πανιωνίου χωράει περίπου 12.000 θεατές. Στην καλύτερη περίπτωση φιλοξενεί 3.000 φιλάθλους σε ένα συνηθισμένο παιχνίδι, ενώ τα διαρκείας δεν υπερβαίνουν τα 1.000. Κάτω από αυτές τις συνθήκες φαντάζομαι ότι μπορούν να βρεθούν απίστευτα πολλές λύσεις για την ικανοποίηση των φιλάθλων, οι οποίοι όπως και να το κάνουμε είναι και πελάτες. Ξεκινώντας θα ήθελα να σας πω ότι όπως αποδεικνύει η εμπεριστατωμένη μελάτη του οικοδεσπότη μας, η τιμολογιακή πολιτική της Π.Α.Ε Πανιώνιος δεν είναι αντίστοιχη ανταγωνιστικών μας ομάδων και σίγουρα δεν ανταποκρίνεται στους κανόνες τις προσφοράς και της ζήτησης.

Είναι γεγονός ότι ο Πανιώνιος προσφέρει κάποιου είδους διευκολύνσεις. Μόνο όμως στους αθλητές του Πανιωνίου και στους κάτοικους Νέας Σμύρνης. Όλες αυτές οι διευκολύνσεις αφορούν την θύρα 1 η οποία είναι η πλέον ακατάλληλη προκειμένου να φιλοξενήσει οικογένειες και παιδιά. Αν δεν το πιστεύετε, θα σας καλούσα να παρακολουθήσουμε με τα παιδιά μας ένα οποιοδήποτε εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας μας στη συγκεκριμένη θύρα περί τα μέσα Φεβρουαρίου. Δεν με φοβίζει το εγχείρημα, διότι τα παιδιά μου διαθέτουν πάρα πολύ καλή ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η συγκεκριμένη θύρα φιλοξενούσε για χρόνια τους οργανωμένους αντίπαλους της φιλοξενούμενης ομάδας. Η θύρα αυτή δεν είναι στεγασμένη, έχει πολύ ψηλά σκαλοπάτια, δεν διαθέτει τουαλέτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από παιδιά ή που πληρούν στοιχειώδεις όρους υγιεινής και με λίγα λόγια είναι παντελώς ακατάλληλη για τον σκοπό που την προορίζετε. Εκτός κι αν οι ενέργειες για την προσέλκυση της Πανιώνιας οικογένειας και των παιδιών είναι μόνο στα λόγια.

Έχουμε κατ’ επανάληψη επισημάνει ότι η μοναδική θύρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την φιλοξενία των παιδιών είναι η 4 για δύο απλούς λόγους. Είναι στεγασμένη και απομακρυσμένη από τους οργανωμένους φιλάθλους της αντίπαλης ομάδας. Στη θύρα αυτή, όπως και στις υπόλοιπες βέβαια το παιδικό διαρκείας κοστίζει ακριβώς τα διπλάσια χρήματα απ’ ότι η αγορά μεμονωμένων παιδικών εισιτηρίων για όλα τα παιχνίδια της σεζόν. Αυτό δεν συμβαίνει σε καμία άλλη περίπτωση κατόχου διαρκείας, ο οποίος με την αγορά του συγκεκριμένου διαρκείας απολαμβάνει εκπτώσεως. Προτείναμε λοιπόν το αυτονόητο, δηλαδή να κοστίζει το παιδικό διαρκείας όσο τα μεμονωμένα εισιτήρια της σεζόν. Πως θα το καταφέρετε στην πράξη; Αυτό μάλλον πρέπει να το βρείτε εσείς. Με λιγότερα από 1.000 διαρκείας όμως σε ολόκληρο το γήπεδο, φαντάζομαι ότι θα βρείτε τη λύση. Αν πάλι προσβλέπετε ιδιαίτερα στις εισπράξεις από τα παιχνίδια με τις ομάδες του ΠΟΚ προτείνουμε το παιδικό διαρκείας, κοστολογούμενο με τον παραπάνω τρόπο να μην καλύπτει τα παιχνίδια με τις τρεις ομάδες. Έτσι κι αλλιώς ελάχιστοι γονείς θα ρίσκαραν τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών τους σε τέτοια παιχνίδια.

Αν δεν μπορεί να γίνει ούτε αυτό, τότε ασφαλώς θα αγοράζουμε μεμονωμένα παιδικά εισιτήρια, τα οποία έτσι κι αλλιώς μας συμφέρουν οικονομικά, αλλά είναι προφανές ότι η Π.Α.Ε θα χάσει έσοδα. Στην περίπτωση αυτή όμως έχετε την υποχρέωση να βρείτε τρόπο ώστε το αριθμημένο παιδικό εισιτήριο να έχει το διπλανό νούμερο από του γονιού – συνοδού. Διαφορετικά δεν μιλάμε για πραγματικά αριθμημένη θύρα.

Χαίρομαι που δείχνετε αυτή την πρόνοια για τους κατόχους των διαρκείας στις θύρες 4 και 7. Πράγματι δεν πρέπει να ενοχλούνται. Αντίστοιχα όμως πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι στα περισσότερα παιχνίδια οι θύρες αυτές παρουσιάζουν μειωμένη πληρότητα ενώ στα σημαντικά παιχνίδια κατακλύζονται από οπαδούς της αντίπαλης ομάδας. Θα προτιμούσα να κάθονται παιδιά σε αυτές τις θέσεις.

Είναι βέβαιο ότι υπάρχουν εξαιρετικά μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Ασφαλώς και κάποια πράγματα λέγονται ευκολότερα απ’ ότι γίνονται. Κάποιες φορές όμως πρέπει να γίνονται και κάποια πράγματα, προκειμένου να μην λέγονται.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

brfunatic"

1 σχόλιο:

  1. Χαίρομαι που ο εκπρόσωπος της ΠΑΕ απάντησε στο σχετικό θέμα. Κρίνω ότι η απάντησή του αν μη τι άλλο αναγνωρίζει το πρόβλημα.
    Είναι σαφές ότι η Θύρα 1 είναι εντελώς ακατάλληλη για παιδική / μαθητική εξέδρα.
    Δυστυχώς δεν έχω κάποια σαφή πρόταση για το θέμα. Ίσως μια προσωρινή λύση θα ήταν ο χωρισμός της θύρας 4 στα δύο, ένα μέρος αυτό προς την 5 για τους κατόχους των διαρκείας, και το μέρος προς την έξοδο της 4 για τους μαθητές. Είσοδος προς το μέρος της 4 για τους κατόχους διαρκείας μπορεί να γίνεται από την 5. Νομίζω ότι τώρα χωρίζονται με μια εσωτερική πόρτα αλλά εφόσον μιλάμε για θέσεις αριθμημένες διαρκείας θα μπορούσε η πορτούλα αυτή να γίνει προσβάσιμη. Δεν νομίζω ότι η μείωση των θέσεων διαρκείας σε αυτή τη θύρα θα είναι κάτι το τρομερό οικονομικά, με ένα τέτοιο διακανονισμό. Ίσως η στέγαση μέρους της 2 να είναι ένα μελλοντικό έργο που να μπορεί να αποτελέσει μια άλλη εναλλακτική λύση, όχι βέβαια για φέτος. Δυστυχώς το γήπεδό μας έχει προβλήματα και κατ' ουσίαν είναι ένα γήπεδο χωρίς εξέδρες ή χωρίς χρησιμοποιήσιμες εξέδρες στα πέταλα.
    Συμφωνώ με όλους ότι θέλει μελέτη και ενέργειες το θέμα αυτό και θα έλεγα ότι ίσως μέσα στο καλοκαίρι θα μπορούσε να κάνει κάτι περαιτέρω η ΠΑΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.