Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Δεοντολογία

Διάβασα το κείμενο του Κώστα Παπαδάκου, σύμφωνα με το οποίο σταματά να σχολιάζει τα του Πανιωνίου καθώς αναλαμβάνει έμμισθο πόστο (από ότι κατάλαβα) στην ΠΑΕ και το καταλαβαίνω απόλυτα.

ΟΜΩΣ υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις. Μας έχει υποσχεθεί στο τέλος της χρονιάς ότι θα μας πει πολλά για το πως και γιατί έπρεπε να φύγει ο Λίνεν. Μάλιστα εμένα μου είχε πει ότι κατάλαβε ποιος είμαι και θα μου εστελνε και email.

Η δεοντολογία δεοντολογία αλλά και οι υποσχέσεις υποσχέσεις. Περιμένω λοιπον ότι θα κάνει μια εξαίρεση στη σιωπή του και θα μας πει όλα όσα μας έχει υποσχεθεί.

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ φίλε

    Συμφωνώ με τα όσα λες. Και είναι πιθανό να το πράξω, μόλις τελειώσει το Πρωτάθλημα.
    Είτε δημόσια, είτε κατ ιδίαν.

    Όπως έγραψα και αλλού, δεν κρύβομαι, ούτε θα εξαφανισθώ από τα κοινά του συλλόγου. Απλά ήθελα να είναι ξεκάθαρο ποιά θέση έχω και ως τι θα μιλάω από εδω και πέρα.
    Το θεωρώ πιο τίμιο έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.