1. Διοργάνωση συναυλίας στην πλατεία Νέας Σμύρνης στο τέλος Αυγούστου ή στις αρχές Σεπτεμβρίου με σκοπό την προώθηση των διαρκείας, τον εορτασμό των 120 χρόνων της ομάδας μια γιορτη διαφημιση για την ομαδα μας για το «ζέσταμα» των φιλάθλων. Η συναυλία αυτή θα μπορούσε να αποτελεί μέρος των Ιωνικών Γιορτών.
2. Δημιουργία κέντρων πώλησης διαρκείας και σε άλλα σημεία της Νέας Σμύρνης, όπως και σε όμορους δήμους. Ως χώρους στέγασής τους προτείνουμε τα ΚΑΠΗ.
3. Δημιουργία κέντρων πώλησης διαρκείας και σε όμορες περιοχές. Επειδή ίσως δεν θα είναι εφικτή η δημιουργία online συστήματος, θα μπορούσαν απλά στα κέντρα αυτά να υποβάλλονταν αιτήσεις, ενώ θα ακολουθούσε η αποπληρωμή του εισιτηρίου και η έκδοση της κάρτας.
4. Αδελφοποίηση με σωματεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Να πούμε ότι ο Αστέρας Τρίπολης διαθέτει 1.000.000 ευρώ ετησίως σε εννέα σωματεία της Πελοποννήσου, με αντάλλαγμα την άμεση πρόσβαση σε ταλέντα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Καούνος. Με τον τρόπο αυτό αντλεί και ταλέντα και οπαδούς.
5. Δημιουργία κατά τα πρότυπα του franchising ακαδημιών ποδοσφαίρου (5χ5) σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το κόστος είναι μικρό, αλλά τα οφέλη τεράστια. Γνωρίζουμε καλά ότι μια αντίστοιχη Ακαδημία του Ολυμπιακού, είχε κόστος κτήσης επιχείρησης γύρω στα 30.000 ευρώ, τα οποία αποσβέστηκαν εντός διετίας.
6. Πρόσληψη έμπειρων και εξειδικευμένων στελεχών και δημιουργία τμήματος μάρκετιγκ, στο οποίο πάσχουμε. Δημιουργία οργανογράμματος και πλάνου εκδηλώσεων για όλη τη χρονιά.
7. Nα απλωθούμε και αλλού και σε γειτονικούς δήμους και με δορυφορικές ομάδες, όπως κάποτε που υπήρχε ο Πανιώνιος-Νεας Σμύρνης Καλλιθέας που ηταν δορυφορική ομάδα (τον λέγαμε μικρό Πανιώνιο).
8. Θα μπορούσε π.χ. να βγεί μέσα από την Proton Bank που βλέπουμε ότι συνεργαζόμαστε μια κάρτα Visa του Πανιωνίου την οποία θα μπορούσε να προμηθευτεί ο κάτοχος του εισητηρίου διαρκείας με προνομιακούς όρους (π.χ. χωρίς συνδρομή , μειωμένο επιτόκιο). Δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως μπορεί αυτό να το κάνει μια εταιρεία εμπορίας αυτοκινήτων και δεν μπορεί να το κάνει ο Πανιώνιος. Και το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με τις άλλες εταιρείες
9. Δεν θα ήταν συμφέρον για ένα μαγαζί στη Νέα Σμύρνη ή στη γύρω περιοχή να αποκτήσει πρόσβαση σε μια ομάδα πελατών που είναι τα διαρκείας του Πανιωνίου και τα μέλη του ερασιτέχνη αναλαμβάνοντας την υποχρέωση να τους κάνει μια έκπτωση π.χ 15%; Στο περιοδικό που βγάζει η ΠΑΕ(το 119) μπορεί σε ένα σημείο να αναφέρεται η λίστα με τα καταστήματα αυτά.
10. Να γίνουν εκθέσεις φωτογραφίας, έκδοση άλμπουμ και ντοκυμανταίρ για τα 120 χρόνια του συλλόγου. Ένα ντοκυμανταίρ μπορεί να ασχοληθεί με τους μεγάλους σκόρερ που βγάλαμε και βγήκαν πρώτοι σκόρερ.
11. Κυκλοφορια εμφανίσεων μυθικών μορφών της ομαδας. Αντί δηλαδή να βγάλουμε μία συλλεκτική να βγάλουμε τη φανέλα του Μαύρου, του Αναστόπουλου, του Σαραβάκου πατέρα και υιού, του Μπαρζόφ, του Πάντιτς, του Δέδε, του Πεντζαρόπουλου και τόσων άλλων. Δηλαδή να κυκλοφορήσουν διάφορες φανέλες εποχής με τα νούμερα των θρύλων. Να πω ότι την ιδέα αυτή την έχει ήδη εφαρμόσει ο Π.Α.Ο και άκουσον - άκουσον η Λάρισα
12. Να κυκλοφορήσουν ξαχωριστά διαρκείας β' γύρου για όσους δεν μπόρεσαν να βγάλουν τώρα.
13. Nα βρεθουν ολες οι λιστες με παλιους φιλαθλους του Πανιωνιου (υπαρχουν στην λεσχη) ωστε να ξανααναθερμανουμε το μικροβιο μεσα τους.
14. Να κυκλοφορήσει laptop με το σήμα της ομάδας. Είναι ευκαιρία τώρα που τα σχολεία θα δίνουν κουπόνια για αγορά laptop να μπορούν να πηγαίνουν τα δικά μας πιτσιρίκια με το δικό μας laptop. Με αυτό τον τρόπο θα αισθάνονται ότι ανήκουν και αυτά σε μια μεγάλη ομάδα. Μάλιστα θα μπορούσε αυτό να γίνει και σχετικά εμπορικά επιτυχημένο αν έτρεχε κύρια ελεύθερο λειτουργικό (linux). Υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων που ψάχνουν στην Ελλάδα τέτοια laptop και δεν τα βρίσκουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.