Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Μεγάλη Αλήθεια με Λίγα Λόγια

Στον τελευταίο Κόσμο της Ετέρναλ, στη σελίδα 4 γράφει ο Μιχάλης Λαδόπουλος:
"Γ. Ξέρω ότι σε συλλογικά-οπαδικά έντυπα δεν συνηθίζεται η αυστηρή κριτική. Εχω, όμως, στάση ζωής να λέω αυτό που πιστεύω, παίρνοντας και το ρίσκο να διαψευσθώ από τις εξελίξεις (και μακάρι στο συγκεκριμένο θέμα). Θεωρώ, λοιπόν, ότι ο Φερέρα είτε είναι κακός προπονητής είτε κοροϊδεύει τους πάντες με τη συμπεριφορά του. Τους δημοσιογράφους, τον κόσμο, τον Τσακίρη, όλους."

Μεγάλη κουβέντα αυτή. Σε ένα συλλογικό-οπαδικό έντυπο μην περιμένετε αυστηρή κριτική. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ακόμα και σε περιόδους μεγάλης κρίσης αυτό που θα πρέπει να περιμένετε είναι λόγια που θα σας χαιδέψουν τα αυτιά ακόμα και αν η πραγματικότητα είναι χάλια. Εγώ τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω. Αν κάνω λάθος θα χαρώ να με διορθώσουν. Να μου πουν τι συνηθίζεται αφού η αυστηρή κριτική δεν συνηθίζεται.

Και στη διπλανή στήλη έρχεται ο Διόγος να γράψει:
"Στο ματς με τον ΠΑΟΚ μετά από τρεις αγώνες δεν δεχτήκαμε γκολ, κόντρα σε μια πολύ δυνατή ομάδα, καθώς ο Εμίλιο Φερέρα κατάλαβε ότι το δίδυμο Όμο-Σιόβα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Ο Βέλγος έρριξε δύο νέα παιδιά (από την Β Εθνική) κατευθείαν στα βαθιά της Σούπερ Λίγκας. Η επιλογή του Γιάννη Κοντοέ και του Μάρτιν Λάτκα δικαίωσε τον κόουτς και μας έδωσε μια αχτίδα ελπίδας ....". Η υπογράμμιση της εφημερίδας.

Αυτό που θέλουμε είναι η αλήθεια. Αυστηρή κριτική σε όλους αν χρειάζεται και εύσημα σε όλους αν δουλεύουν καλά. Όχι παραμυθάκια που κουκουλώνουν τα προβλήματα δήθεν για το καλό της ομάδας. Αυτή ήταν η θέση μου για το έντυπο αυτό όταν βγήκε, αυτή εξακολουθεί να είναι.

Εγώ σαν εμπαθέστατος δίνω συγχαρητήρια στον κύριο Λαδόπουλο για το ότι εξέφρασε τη γνώμη του. Η κατάσταση της ομάδας είναι τέτοια που δεν χωράνε εξωραϊσμοί και δικαιολογίες. Όπως δίνω συγχαρητήρια και στον κόσμο που με την πίεση του ΑΝΑΓΚΑΣΕ τον κύριο Φερέρα να βάλει κεντρικούς αμυντικούς ανθρώπους που έχουν μια κάποια εμπειρία στη θέση.

24 σχόλια:

  1. Χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους που έχουν τη δύναμη να λένε αυτά που σκέφτονται με πλήρη ειλικρίνεια. (BRF και Griniari, ο Λαδόπουλος ο Μιχάλης ήταν στην Ευαγγελική και αυτός.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το Μιχάλη είμασταν στο ίδιο τμήμα στην Ευαγγελική 6 χρόνια (κλάση του 82). Όταν μπήκε ήταν γάβρος αλλά κάτι το κλύσμα του 79 κάτι η καζούρα του Πραχάλη είδε το φως το αληθινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου φαίνεται πως χρειάζεται ένα blog για Πανιώνιους από την Ευαγγελική. Δεν θυμόμουν να ήμασταν τόσοι πάντως. Τί μου θύμισες με τον Πραχάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι το κάναμε εδώ; Συνάντηση παλαιών συμμαθητών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως ο Λαδόπουλος είναι δύο χρόνια μικρότερός μου.Από αυτούς που διώχναμε από τις μπασκέτες στα διαλείμματα όταν επιτέλους φτάσαμε κι εμείς Γ' λυκείου...
    Καλό παιδί πάντως από τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα μωρή Ευαγγελικάραααααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το γέλιο είναι πόσο πολύ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ o Φερέρα...

    ΥΓ.Κε Φερέρα,πότε τελειώνει η τιμωρία του Κοντοχρήστου;Μήπως αν έπαιζε σε δικαίωνε άλλη μια φορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το πιστευω!Και εγω τελειωσα την Ευαγγελικη-τοτε το λεγαμε προτυπο.(ταξη 1978).@ vassilis>> ησουν συμμαθητης με τον αδελφο μου.Και αυτος Πανιωνιος βεβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aν υπαρχει κανεις στην ταξη του 78,ας φανερωθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εμεις έτσι το λέγαμε κάποια χρόνια αργότερα. Άσχετα αν προσπάθησαν κάποιοι να το διαλύσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγω εξακολουθώ να το λεω Πρότυπο.
    Με τον Ντένη φυσικά και ήμουν.Αυτός ήταν ο σεντερ φορ (μόνο που ηταν πιο αποδοτικός απο τον Μπαλαμπαν) και εγω το αριστερό χαφ στην ομάδα του τμήματος.

    Όμως όταν δώσαμε εμείς εξετάσεις (το 76) το θέμα στην έκθεση ήταν "Το κτήριο της Προτύπου Ευαγγελικής Σχολής". Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να περάσουν περισσότεροι Νεοσμυρνιώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το 74 πάντως που έδωσα εγώ είχαμε μπει πολύ λίγοι Νεοσμυρνιώτες και ακόμη λιγότεροι Πανιώνιοι.Κάποιους πάντως τους κατάφερα στη διαδρομή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ vassilis.καταλαβες ποιος ειναι!και ειναι Τενης. Και εμεις στην ταξη μου ειμαστε λιγοι Πανιωνιοι,γιατι ερχοτανε απο ολη την Αθηνα.Τοτε ειχαμε πολλους απο Πατησια/Φιλαδελφεια λογω 31/58

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακριβώς...Σύν το πούλμαν της σχολής που έκανε τεράστια διαδρομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά λέω ότι τα Πανιώνια μπλογκ έχουν γεμίσει "μεγαλοκοπέλες". :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μη μιλάς "μικρέ" γιατί εγώ κι ο Μίλτος το "χτίσαμε" αυτό το υπέροχο κτίριο αλλιώς θα πήγαινες στη ΛΑΝΣ πρωί-απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξέρω για Τένης. Εμείς Ντένη τον φωνάζαμε. Λεοσθένης δεν είναι το κανονικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω ήμουν στην τάξη του 78, αλλά σε άλλο Λύκειο. Κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ετσι οπως το πάμε μας βλέπω να στήνουμε Σύλλογο Φιλάθλων Πανιωνίου Αποφοίτων Ευαγγελικής

    Πλάκα πλάκα περισσότερο κόσμο θα μαζεύαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιατί νομίζεις ότι δεν πήγαινα πρωί απόγευμα; Δύο καταλήψεις κάναμε γι' αυτό το λόγο. Οι πρώτες από την μεταπολίτευση. Βέβαια δημιουργήσαμε μια μάλλον κακή παράδοση. Τουλάχιστον όμως εμείς είχαμε πραγματικά αιτήματα. Αντιλαμβάνομαι ότι ήταν άσχημο να έχει αποκλειστικά απογευματινή βάρδια το 5ο Λύκειο, όμως φιλοξενούνταν στο κτίριό μας.
    Σε κάθε περίπτωση η Ευαγγελική είχε μαθητές απ' όλη την Αθήνα και ήταν εξαιρετικά δύσκολο να έχουν απογευματινό ωράριο. Για τους ψηφοφόρους της Ν.Σ έχω να πω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημοτικός κ.λ.π σύμβουλος - πολιτική παράταξη δεν είχε βοηθήσει την Ευαγγελική Σχολή. Αυτό για την ιστορία.
    Αντίθετα πολλές πολιτικές παρατάξεις και κυβερνήσεις εργάστηκαν συστηματικά για την ισοπέδωση της Ευαγγελικής. Καμία χρηματοδότηση για το σχολείο, για τα εποπτικά μέσα για τις εγκαταστάσεις, προκατ αίθουσες και καθηγητές που υπολείπονταν του παλαιού υψηλού επιπέδου. Οι μαθητές όμως της Ευαγγελικής κράτησαν το σχολείο ψηλά. Γι αυτό και συγκινούμαι κάθε φορά που βλέπω αυτά τα παιδιά στις παρελάσεις.
    Απ’ ότι μαθαίνω τα πράγματα τα τελευταία χρόνια έχουν βελτιωθεί.
    υ.γ
    Κρύψτε ρε παιδιά κανένα χρόνο. Δεν σας φαίνονται έτσι κι αλλιώς...Μιά χαρα party animals μου φαίνεστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ br ξερεις εδω που δεν εχω παει σχολειο ειναι εφικτο.Εκει... @ vassilis πραγματικα ειναι Λεωσθενης>>Τενησ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.