Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009
Φωτογραφίες
Έλαβα το παρακάτω mail από φίλο της σελίδας που θέλει να μείνει ανώνυμος .
Αγαπητέ εμπαθέστατε
σε παρακαλώ δημοσίευσε το επόμενο:
Ειναι αστείο στον 21ο αιώνα όπου ο κάθε μαθητής της 1ης Γυμνασίου έχει ένα netbook με Linux, στο οποίο μπορεί να έχει δωρεάν προγράμματα ανάλυσης βίντεο να βγαίνουν διάφοροι διατητοπατέρες και να κάνουν το άσπρο μαύρο. Ξεκινάμε λοιπόν από το πρώτο λεπτό και τη φάση του Φανούρη. Από τις γραμμές στο γήπεδο φαίνεται καθαρά ότι ο Φανούρης καλύπτεται. Ο σπήκερ ζητάει από τον τηλεσκηνοθέτη να βγάλει γραμμή για να φανεί ότι δεν υπάρχει οφσάιντ. Όταν δεν βλεπει τη γραμμή επιμένει ότι μάλλον καλύπτεται. Δείχνει όμως και έκπληκτος.
Για να δούμε όμως που βγαίνει γραμμή. Η γραμμή βγαίνει στη φάση που κατέληξε σε πέναλτυ και τι δείχνει; Τίποτα καθώς στο συγκεκριμένο πλάνο δεν φαίνεται ούτε ο τελευταίος αμυντικός αλλά ούτε και ο επιθετικός. Τι νόημα έχει η γραμμή αφού αυτοί δεν φαίνονται; Αφού βγάζουν γραμμή ΕΚΕΙ που νομίζουν ότι είναι ο τελευταίος αμυντικός γιατί δεν βγάζουν γραμμή και εκεί που είναι ο επιθετικός; Μήοως γιατί στο αμέσως επόμενο πλάνο ο επιθετικός είναι πιο μπροστά από τον αμυντικό και θα φανεί σαν οφσάιντ; Βέβαια αυτό δεν έχει καμία σημασία γιατί σημασία έχει που είναι αυτοί οι παίκτες όταν φεύγει η μπαλα. Το συνδρομητικό πάντως αν και δεν φαίνονται εδώ φρόντισε να βγάλει γραμμή. Αναρωτιέμαι λοιπόν πως είναι δυνατόν η τεχνολογία να δουλεύει μόνο προς την μια επίθεση. Ακόμα και όταν το πλάνο στην άλλη φάση είναι πολύ πιο καθαρό. Η τεχνολογία όμως δεν έχει συμπάθειες.
Περίπτωση Εστογιανοφ: Ερώτηση προς αχρωμάτιστους κατά δήλωση τους δημοσιογράφους. Πόσα νταν είναι αυτή η καρατιά που κάνει ο Δάρλας; Και γιατί ο διαιτητής που βρίσκεται δίπλα δεν βγάζει την κάρτα; Τα σχόλια δικά σας.
Υ.Γ Μα τι είσαστε όλοι εσείς; Μην ζητήσει κάποιος κάτι. Ερχεται αμέσως. Πάντως πολύ θα ήθελα να ήξερα η χάραξη της στραβής γραμμής τι ακριβώς συνιστά εκ μέρους του συνδρομητικού; Μήπως μπορούν να μας πουν ποια είναι και η πολιτική της εταιρείας τους σε σχέση με αυτό το θέμα; Αλήθεια τι μπορούν να πουν όλοι αυτοί οι λαλίστατοι δημοσιογράφοι που πεσανε να μας φάνε;
Το νέο mail γράφει:
Αγαπητέ εμπαθέστατε. Ευχαριστώ τον john γιατί μου το θύμησε. Στελνω το screenshot. Προσέξτε τη στραβή σε σχέση με αυτές του χορταριού γραμμή. Δεν ξέρω ποιος και γιατί αλλά η γραμμή που δείχνουν συνδέει τους δύο παίκτες του ΠΑΟ και τον επόπτη για να βγει ο Φανούρης of side. Όμως o επόπτης δεν βρίσκεται στη σωστή θέση και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις γραμμές στο χόρτο. Ο επόπτης και ο τελευταίος αμυντικός θα έπρεπε να βρίσκονται σε μια παράλληλη με την κεντρική άσπρη ευθεία. Ο επόπτης όμως βρίσκεται λίγο πιο μπροστά με αποτέλεσμα η ευθεία που τον συνδέει με τον τελευταίο αμυντικό να μην είναι παράλληλη στην κεντρική άσπρη γραμμή και να χάνει τη φάση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Καλή η τεχνολογία, αλλά είναι προφανές ότι απευθύνεται σε εκείνους που δεν παρακολουθούν το παιχνίδι φορώντας πράσινα, κόκκινα ή κίτρινα γυαλιά. Σε εκείνους δε που πρέπει να κρίνουν φορώντας τα ίδια γυαλιά μπορεί να είναι και επικίνδυνη...
ΑπάντησηΔιαγραφήσε παρακαλώ αν μπορέσεις να βρεις , ανέβασε και το στιγμιότυπο , που η nova έδειξε κατά την διάρκεια του αγώνα , με την διαγώνια γραμμή στη φάση στο 2΄με τον Φανούρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρα πολυ κατατοπιστικα ολα αυτα,ωραιος ο φιλος που τα εστειλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καρατια ειναι ομως πταισμα,σας παρακαλω μην ξεχνιεστε.
υ.γ. Νομιζω εχουν ειπωθει ολα,ενθεν και ενθεν.Επικεντρωνομαστε στη συνεχεια και περιμενουμε αναλογη εμφανιση και στην Ξανθη.
Παμε γερα Ιστορικε.
Θα πρέπει να μου το στειλουν, εγω δεν τα εχω. Θα το ζητήσω πάντος και απο το παλληκάρι που μου τα έστειλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά είναι πολύ εύκολο να κρίνεις με χρωματιστά γυαλιά. Παραδέχομαι πως κι εγώ έχω δει ξεκάθαρα φάσεις υπέρ του Ιστορικού που στο Replay βλέπω πως έχω κάνει λάθος. Το ζήτημα είναι πως εγώ παραδέχομαι πως έκανα λάθος, ενώ το οπαδάκι-δημοσιογραφίσκος είτε κάνει μόκο γιατί ντρέπεται, είτε φοβάται μη χάσει τη δουλειά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί μη μου πείτε πως αν δεν παινέψεις τους 2 "μεγάλους" είναι εύκολο να κρατήσεις τη δουλειά σου σε TV/Radio ...